Author: caudate nucleus
•12:47 AM
 Dengan Nama Allah Yang Maha Berkuasa ke atas segalanya..

31 Mei 2010 telah melakarkan sebuah lagi tragedi berdarah  hasil kekejaman Israel laknatullah, satu tarikh yang pasti akan dikenang oleh dunia Islam-dalam usaha memperjuangkan kemenangan Islam di bumi Palestin-akhir zaman ini. Berbahagilah buat mereka yang terkorban gugur syahid di tengah perjalanan menuju perairan bumi yg ditindas-bumi Gaza-pelayaran mereka hanya demi sebuah harapan murni-untuk membantu sahabat seaqidah yang mederita di sana. Subhanallah, syahid telah menjadi milik mereka..kita di sini belom pasti bagaimana pengakhirannya. 

doa demi doa kita panjatkan, tapi belum pasti bila dan bagaimana Allah akan realisasikannya. Yang pasti janji Allah itu benar. Dunia Islam akan kembali gemilang satu hari nanti. semoga kita termasuk di dalam golongan ansarullah yang ALLAH pilih untuk membawa kemenangan itu. Amien3x ya Allah! 

tadi belek-belek dan baca berita kat sini jumpa 3 karikatur yang agak menyentakkan:

mereka itu buta dan pekak@ dibutakan dan dipekakkan?


undang-undang dunia yang hanya pada kertas -dikencing oleh si yahudi itu?


 satu lagi mesej menggambarkan as-salam itu dihina oleh yahudi..

dunia sekarang bukan milik kita-orang Islam-dunia sekarang dikuasai oleh syaitan yahudi yang bertopengkan manusia. Di mana harus kita bermula? bagaimana kita nak gulingkan kerajaan Israel dan sekutunya Amerika..di dalam satu penulisan Ust Hasrizal ada menyatakan -Amerika adalah penyumbang terbesar dana bantuan kepada Israel..merekalah yg sedang membonekakan umat Islam hari ini. Ayuh jiwa-jiwa yang cintakan Islam, kita perlu bina kuasa Islam. Islam itu tinggi, tak sepatutnya dipijak sebegini. Bagaimana harus kita bermula?..mari kita kembali kepada Sang Pencipta. Sama-sama kita bina diri. Pohonlah keampunan, kekuatan dan petunjuk dariNya untuk kita kembali "memegang" Islam dan "membawanya" kpd dunia. Satu impian yang memerlukan mujahadah yg besar utk direalisasikan..banyak halangan menanti-seperti yag pernah ditempuh Nabi SAW dari dulu hingga sekarang, tak pernah mudah..mampu atau tidak? sekali lagi jawapannya: kembalilah kepada Sang Pencipta..Dialah yang Maha Penentu atas segalanya~

*menulis memang mudah hanya perlu menekan keyboard*..jom sama-sama kita islahkan diri hari ini untuk kita islahkan dunia pd masa yang sama juga! kita semua tak pernah sempurna dan kita semua tak punya masa yang panjang..entah bila akan dikembalikan kpd Sang Pencipta dengan pemergian yang tiada jalan pulangnya ke dunia...pesan sorg sahabat: ayuh, kembali kepada fitrah-kembali kepada Sang Pencipta, agar doamu tidak ditolak olehNya =)

#Pesanan@diri sendiri~

* teruskan doa agar Israel bakal dihancur dan dikalahkan! (Qunut nazilah)..doa,doa dan terus doa!

* yuk sama-sama kita cakna isu Palestin..ini isu kita bersama!

*Final exam baru bermula hari ini, masih berbaki 3 subjek yang lain. Doakan Allah bantu saya dan sahabat-sahabat yang lain di dalam peperiksaan ini. Tahun ini banyak bezanya dengan exam-exam pada tahun lepas (T_T) rasa ketara perbezaannya..doakan saya. Doakan juga sahabat-sahabat saya kuat-doakan khusus-buat 2orang sahabat yang diuji (kak Husna dan Huda)~ semoga Allah bantu mereka di dalam jihad ini..
amien3x ya Allah

saya pohon doa dari kalian..
saya pohon doa dari kalian..
saya pohon doa dari kalian..

doakan saya dan sahabat-sahabat berjaya di dunia dan akhirat...(ameen!)

sekadar coretan hamba berdosa@12.42 am

generasi pewaris..bangkitlah berjihad di JalanNya~


|
This entry was posted on 12:47 AM and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comments: