Author: caudate nucleus
•11:57 AM
Bismillah walhamdulillah Allahuakhbar~



detik masa terus berjalan tanpa pernah behenti seketika apatah lagi untuk mengorak ke belakvang. Hari berganti hari,pementasan dunia terus dimainkan membawa bersama 1001 taqdir Allah buat semua hambaNya. Alhamdulillah ucapkan kalimah syukur andai saat ini Allah masih taqdirkan kita masih menggenggam nikmatNya. 

alhamdulillah seinfiniti kesyukuran buat Yang Maha Esa..dada terasa lapang. Terlalu banyak nikmat yang saya kecapi. Minggu ini mendapat 2 berita gembira. Moga Allah redha segalanya. Dan Allah beri bantuan daripada arah yang tidak disangka-sangka. Moga yang terbaik untuk semua! amiin.

kata-kata yang terkesan untuk bulan ini: 

lemahnya tapak,pasak bangunan yang dibina mendedahkan bangunan untuk runtuh pada bila-bila masa~ (iman dan aqidah yang kukuh itulah pasaknya)..-Mustafa Masyhur


sekarang fatrah pertengahan tahun, musim panas baru memunculkan diri. perlu bersedia untuk bermujahadah di musim soifi ini menuju ke kelas-kelas di hospital. Musim panas=musim tafaqquh. Tak sabar menunggu saat Ramadhan tiba, berbaki 80 hari(+/-) saja lagi. End round special surgery juga dah tak lama. Fighto! sekian. :P


~meniti hari-hari/bulan-bulan akhir di bumi Tanta, Mesir.


generasi pewaris..bangkitlah berjihad di JalanNya~
|
This entry was posted on 11:57 AM and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

1 comments:

On May 1, 2012 at 10:24 PM , caudate nucleus said...

dah lama tak menulis..ayat pun jadi cam keling daa. xpe start balik pelan3. baik keling sket3 dpd xda langsung.. :P