Author: caudate nucleus
•7:45 AM
bandar Port Fuad..jaulah gi Port Saied..kena jadik mushrifah bas..1st time~



































































 jalan-jalan port saied cuti raya haji~
















































































































menghampiri Port Fuad..berada di atas bas dan Feri =)


kambing dan unta yang bakal dikorbankan..
 
sabda baginda Nabi Muhammad saw; 'Bangun ke (binatang) korbanmu dan saksikannya, sesungguhnya titisan pertama dari darahnya diampunkan pada kamu dosa apa yang telah lalu'
 
raya haji di perantauan buat kali ke5..alhamdulillah, masih dapat merasakannya

 
unta yang terpilih utk dikorbankan..syurga baginya~
alhamdulillah dah selesai..semoga Allah terima ibadah ini
daging unta ada banyak lagi kat peti ais rumah..nak buat jamuan sikit, tapi tak jadi
kasik ke kawan2 jela..sakit gigi kot nak gigit daging unta..nak masak kasik empuk shj 3jam!

kerabu perut..menu feveret masa jamuan raya haji tahun nih =) *sedap sgt3*

 
jalan-jalan makan seafood kat Alex-lepas mesy UPI tuh-
jangan lupa singgah kedai nih kat Manshiah =)

sebelum gi makan-mesyuarat dulu..mesyuarat inter-cawangan UPI 

 
tiba-tiba jumpa gambar nih =)
1st time bersama adik2 JPA dan QAS..sama-sama bersukan jalinkan ukhwah
main thailand bom..kami juara! hihi =)

inilah sedikit aktivti luar selain pegi kuliah november ni~malas nak tulis panjang2..jumpa lagi next entry =)

generasi pewaris..bangkitlah berjihad di JalanNya~
|
This entry was posted on 7:45 AM and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

2 comments:

On November 30, 2010 at 4:01 PM , adeqs comeyll said...

salam...
hehe..org 1st nk komen :D

dalam byk2 kambing, memang kambing sy femes laa..
haha..
rmai org de gamba kambing sy *terharu* XD

waahh...terharu ats menyukai kerabu tu..haha
hasil tgn kteorg tu..
pijar tgnku rse terubat...hehe~

 
On November 30, 2010 at 8:07 PM , caudate nucleus said...

wslm..hihi~syukran sbb komen!

yela..sejujurya kmbg awk da daya tarikan tersendiri~hensem la jugak =)

hoho..awk kee buat? sgt3 sedap la..wat lg lps ni!bersungguh3 akk mkn smp berair hidung..pedas kot!tp sedap!!

tahniah3..ajk publisiti terbaik nih =)